پایه یازدهم و پایه دوازدهم:

 

به‌روزرسانی مهم برای کلیه پایه‌ها: برنامه امتحانی و زمان شروع امتحانات با توجه به ابلاغیه مورخ 25 اردیبهشت تغییر یافت.

 

به‌روزرسانی مهم برای پایه دوازدهم: برنامه امتحانی و زمان شروع امتحانات با توجه به بخشنامه ارسالی آموزش پرورش مورخ 22 اردیبهشت تغییر یافت.

 

باسلام

به استحضار می‌رساند، مطابق بخشنامه دریافتی، 22 اردیبهشت ماه پایان برگزاری کلاسهای درسی خواهد بود. به همین جهت برنامه زمانی آزمون‌های نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-99 در ادامه مطلب خدمت‌تان ارسال می‌گردد.

- با توجه به اینکه هنوز جلسه آنلاین آموزش و پرورش پیرامون این موضوع برگزار نشده است، در صورتی که پس از برگزاری این جلسه تغییراتی لازم گردید، مجددا اطلاع‌رسانی و اصلاح خواهد شد. {تغییرات جدید برای پایه دوازدهم اعمال شد.} + {تغییرات جدید برای کلیه پایه‌ها اعمال شد.}

- امتحانات به صورت غیرحضوری و مجازی مشابه گذشته در سامانه آزمون مدرسه برگزار می‌شود. در صورتی که آزمون دروسی مانند ریاضی و فیزیک به گونه‌ای دیگر برگزار شود، در اطلاعیه‌های بعدی ذکر خواهد شد. در صورتی که تغییری در این رابطه بخشنامه بشود، مجددا اطلاع‌رسانی خواهد شد. {تغییرات جدید برای پایه دوازدهم اعمال شد.}

+  امتحانات پایه یازدهم به صورت غیرحضوری و مجازی در سامانه آزمون مدرسه برگزار می‌شود. آزمون‌ها ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و برای ورود به آزمون 3 دقیقه فرصت وجود دارد.

+  امتحانات پایه دوازدهم غیر از درس اخلاق حرفه‌ای به صورت حضوری در مدرسه برگزار می‌شود. آزمون‌ها ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. (نکات در پایین برنامه امتحانی ذکر شده است.)

+  پایه دوازدهم، امتحان درس اخلاق حرفه‌ای به به صورت غیرحضوری و مجازی در سامانه آزمون مدرسه برگزار می‌شود. این آزمون‌ ساعت 12 ظهر برگزار خواهد شد و برای ورود به آزمون 3 دقیقه فرصت وجود دارد.

- در اطلاعیه دیگری که به زودی منتشر خواهد شد، بودجه‌بندی دروس اطلاع‌رسانی می‌شود. به طور کلی در نظر است که امتحانات از بخش تدریس شده در نیمسال دوم طرح شود، در غیر اینصورت در اطلاعیه بودجه‌بندی دروس ذکر می‌گردد. {اطلاعیه مذکور در سایت منتشر شده است.}

- هیچکدام از امتحانات رشته هوانوردی به صورت هماهنگ برگزار نخواهد شد.

+ برای دروس تخصصی فعلا تصمیم‌گیری قطعی نشده است.

با آرزوی موفقیت و سلامتی

 

برنامه امتحانی پایه یازدهم - شروع آزمون ساعت 10 صبح

 

 


 

برنامه امتحانی پایه دوازدهم - توضیحات برنامه حتما مطالعه شود!